söndag 10 juli 2011

Dvala

Jag tror inte det finns så mycket kaffe eller annat uppiggande för att få mig till att bli pigg idag.

Somnade kanske vid två inatt och Towe bestämde sig för att vakna 5:45 idag. Magisk tid i den här familjen tydligen. Men saften är upphälld på falskor, 9 liter jordgubbssaft blev det och ny tvätt hänger på tork och torr tvätt ligger i garderoberna igen. Ekorrhjulet spinner på snabbt. Snabeldraken var på besök både igår kväll och tidigt i morse. Eftersom jag i morse inte hade någon mat till snabeldraken så tappade jag en mugg i golvet, draken blevbåde glad,  mätt och belåten och kan nu sova gott lite till.

Dagens aktiviteter...

hmm...

Jag vill sova!!!

Funkar nog inte, så det blir nog att komma på något riktigt kul. För här kommer inte någon tv igång på ett bra tag. Oliver ville nämligen inte äta någon frukost, utan bara dricka en kopp varm chokelad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar