fredag 22 juli 2011

Idag är det fredagsmys...

Oliver har sovit hos farmor i natt, han växte ett par centimeter igår när han packade sin väska och knödde ner Sara och tog Kaa runt halsen. Stolt fick han pappa att köra ner honom. Det blev så lugnt igår att jag och Christian bestämde oss för att se en film. Va trött jag blev...

Synd bara att Towe inte tog en lång sovmorgon utan vaknade kl 6, det var inget att fundera på utan bara att knata upp. Pigg som en lärka och på världens bästa humör. Jag hann och tänka igenom dagen väldigt många gånger och i mina tankar hade vi redan hunnit att handla och köra snabeldraken innan kl var 8. Tyvärr är snabeldraken bångstyrig idag och vill INTE komma ut från sin garderob.

Jag och Towe har däremot varit och handlat och tittat på kossor som inte var innanför stänget och vi har även hunnit med ett besök på Lenas växter. Har fått en liten beställning på hjärtat med rosor som finns på bild här Finns det någon mer som vill att jag ska knepa ihop något hör bara av er så kan vi diskutera detta.

Sen hämtade vi Oliver och hela eftermiddagen har vi suttit i soffan och läst böcker och ätit torkad banan och russin. Fredagsmys på hög nivå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar