torsdag 7 juli 2011

Speedad dag!

Denna dagen har verkligen varit speedad.
Frukost, Oliver till dagis, blöjbyte hos svärmor och eftersom jag har så snygg frisör som jag bara måste träffa ofta, så blev det en klippning till idag. Hmm nästa gång tar hon väl fram rakhyvel, för nu är det inte mycket kvar =) Men jag blev nöjd! Lite kaffe på det, sen på med kärran, hem för att hämta mer blöjor och välling och iväg till Falköping....

Falköping runt på ca 180 min...

Byte av arbetsshorts, handla och blöjbyte igen ;-) Hemma butiken, Erikssons el,  mekonomen, Toveks, bolaget, däckhallen och sedan lackmästarna i Håkantorp, sen hem igen...
Jag är väldigt glad för att jag bara körde hem med kärran och inte inne i Falköping bland allt folk och bilar och trånga gator och dåligt med parkeringar...

Medans potatisen kokade fick Towe mat och så direkt ner för att hämta Oliver. Tillbaka igen och äntligen få äta lite lunch!

Sedan lite poolröjning och plock. Upp med Oliver på cykeln, Towe i vagnen och så iväg till grannen för att köpa jordgubbar, hem och rensa lite bland morötterna och sedan in och rensa jordgubbar... Sedan mat igen...

Idag blev det en köttfärsröra som bakats i ugnen i en barkis. Åhh vad gott det var, sedan upp från stolen igen och en sats med jordgubbssaft och en med jordgubb och flädersaft.

Sen ÄNTLIGEN dags för soffan. Vi skulle hinna titta på en film men nu när vi egentligen skulle varit färdiga med den ahr vi hunnit se 25 min av nästan 2 timmar.... Det får bli god natt istället...

I morgon är det nog för min del inte så många planer... men en vääääldigt viktigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar