onsdag 6 juli 2011

Vaken nattetid igen

I natt låg jag och irriterade mig på att det var någonting som skramlade samtidigt som tvättmaskinen centrifugerade och inte ville maskinen bli klar heller. Men efter ett antal tankar hit och dit har jag nog kommit på att jag ska införskaffa mig en kettlebell. Det vore nog lite kul att ha som komplement till min xt. Vore ju bra att kunna träna lite styrka också.

Efter det skenade mina drömmar iväg. Det hade varit riktigt häftigt att kunna inreda ett hyffsat stort rum eller del av ladugård till ett litet gym med saker som kanske inte finns på vanliga gym. Som t.ex. lastbil/traktordäck, klätterrep från taket, kanske något rep med en stor tungd på som man kunde dra på något sätt mm. Borde finnas massor om amn gick på gårdsauktioner eller nåt sånt.

Men eftersom jag tyvärr inte har ett stort rum över så hinner jag ju fundera mer över detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar