lördag 9 juli 2011

Två små glada troll...

... har nu fått var sitt bad på altanen.

Gjorde kanske saker och ting lite i fel ordning. Borde kanske matat Towe med morot före badet och inte efter. Men men, nu luktar hon både nybadad och morot och fin färg runt munnen har hon ju också fått...
Oliver står och gör kanonkulan i T owes lilla balja så det är väl någon cm vatten kvar på botten. Men blöt Japp det är han! och allt annat på en radie av 2 meter. Tur att jag stängde dörren in.

Saften står nu och gottar till sig med socker och hälls på flaskor i morgon bitti. Har fortfarande fyra liter kvar i kylskåpet som jag inte har någon aning om vart jag ska göra av någonstans.

Börjar bli rikigt trött och känner bara för att krypa ner i sängen och dra täcket över mig. Men det är väl inte ens i närheten att Oliver ska i sängs.

Längtar till i morgon eftermiddag dels för att Christian kommer hem och för att jag äntligen lyckats hitta ett träningspass som passar med att Christian är hemma och något som jag verkligen vill pröva. Har ritktigt höga förväntningar på att det ska vara roligt och givande. Tyvärr är det i Alingsås och inget jag skulle kunna åka varje vecka. Så jag hoppas jag ska klara av att träna detta hemma sedan. Det verkade inte som att det fanns på närmare håll heller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar